مهر 89 - قرمز آ تشین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرمز آ تشین


ساعت 8:36 صبح شنبه 89/7/24

3دایی:مثل آب خوردن گل صحیح ما را مردود اعلام کردند/ دیگر نمیدانم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از شکست تیمش برابر استقلال بسیار ناراحت و عصبانی بود با انتقاد از داور این بازی در مردود اعلام کردن گل پرسپولیس گفت: متاسفانه به راحتی آب خوردن گل صحیح ما را آفساید اعلام کردند.

 

افسوس دایی

علی دایی پس از شکست یک بر صفر عصر امروز تیمش برابر استقلال ضمن بیان این مطلب گفت: همه دیدند که متاسفانه داور دوباره با اشتباهاتش سر پرسپولیس را برید و گل صحیح ما را آفساید اعلام کردند. من نمی دانم این چه داوری است که زحمات بازیکنان ما را به این راحتی از بین می برد.

وی ادامه داد: گل سالم ما در شرایطی پذیرفته نشد که ما می توانستیم پس از این گل بازهم دروازه استقلال را بازکنیم و نتیجه این دیدار را از ان خود کنیم. حالا داور بیاید و بگوید اشتباه کردم چه مشکلی را از ما حل می کند. اشتباه داور باعث شد من و بازیکنانم شرمنده هواداران باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد روند بازی گفت: ما در نیمه اول فوتبال خوبی را ارائه دادیم اما موقعیت های استقلال بیشتر بود. با این حال در نیمه دوم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و بارها تا رسیدن به گل پیش رفت اما بازیکنانم نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.

علی دایی در ادامه انتقاداتش از مردود اعلام شدن گل پرسپولیس گفت: یکی به من بگوید چرا و به چه دلیل داور این گل را مردود اعلام کرد بنده از فوتبال کنار می روم. نمی دانم تیم ما تا چه زمانی باید چوب اشتباهات داوری را بخورد. در بازی با ملوان قبول دارم که بد بودیم و شکست خوردیم اما نمی توانم بپذیرم که در این بازی هم مستحق باخت بودیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در طول این بازی تیم برتر میدان بود و باید به پیروزی می رسید اما متاسفانه یک تصمیم اشتباهات تمام زحمات و تمرینات ما را برباد داد و اجازه رسیدن به پیروزی را به ما نداد. در بازی قبلی آقای افشاریان سر تیم ما را برید و این بار آقای مرادی!

دایی افزود: در این شرایط دیگر کاری از دست من برنمی آید و نمی دانم باید چه بگویم. فقط شرمنده هواداران پررسپولیس شدم که در این بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند.


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 8:16 صبح شنبه 89/7/24

3حسرت شیث بعد از گل استقلال

این عکس لحظه بعد از گل را نشان می‌دهد. شیث رضایی مثل همیشه و به عادت دیرین به اسکوربرد خیره شده است، این می‌تواند عکس کاملی از دربی امروز باشد .

 

شیث رضایی در پایان دربی 69 در مصاحبه با خبرنگاران گفت:«من مثل هواداران پرسپولیس سرم را بالا می‌گیرم» او بدون آنکه به اشتباه سرنوشت‌ساز خود در این مسابقه اشاره کند همه بار شکست را به گردن مسعود مرادی انداخت و قضاوت او را عامل شکست پرسپولیس دانست.
 این در حالی است که او با هوشیاری می‌توانست مانع از گلزنی فرهاد مجیدی بشود. این عکس لحظه بعد از گل را نشان می‌دهد. شیث رضایی مثل همیشه و به عادت دیرین به اسکوربرد خیره شده است، این می‌تواند عکس کاملی از دربی امروز باشد.... وقتی که یک بازیکن سر به هوا زحمات هم تیمی‌هایش را هدر می‌دهد.
 شیث رضایی امروز توسط کارشناسان بعد از بازی نیز مورد انتقاد قرار گرفت، به عقید حمیدرضا صدر او هرگز صلابت یک کاپیتان را در پرسپولیس نشان نداده است.

آقای شیث رضایی بازی خودتو مروری بکن ببین فوتبال بازی کردی دلقک بازی در فوتبال جایی نداره با این کارها می خواهی روحیه تیم رو بالا ببری ؟ نتیجه اش بد تر از این نیست ! باخت پرسپولیس در بازی که کاملا توپ و میدان در اختیار  پرسپولیس بود چرا با باخت تمام شد؟      این معلومه دفاع پرسپولیس با وجود شما و کارهایتان به چند باخت عجیب در این اواخر در دقایق وقت اضافه بازی ها را واگذار کرد ،اگر علی دایی فکری برای دفاع پرسپولیس نکنه هوادارهای پرسپولیس باید انتظار وسط جدول لیگ را داشته باشند !!!!!!!

 


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 8:10 صبح شنبه 89/7/24

3استقلال برابر پرسپولیس به پیروزی رسید

شصت و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی عصر دیروز با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید که برای دومین بازی متوالی شهرآورد تهران یک برنده داشت و این بار فرهاد مجیدی در دقیقه 91 آبی پوشان را به پیروزی رساند.

شصت و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 15 امروز به قضاوت مسعود مرادی و در حضور بیش از 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان تیم فوتبال استقلال با گل دقیقه 91 فرهاد مجیدی به پیروزی رسید.

در این دیدار پرسپولیس با ترکیب علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، شیث رضایی، مجتبی شیری(60 رضا نورمحمدی)، حمید علی عسگر، مازیار زارع،  حسین بادامکی، امیرحسین فشنگچی(67 محمد منصوری)، محمد نوری، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی به میدان رفتند و برای استقلال نیز محمد محمدی، مهدی امیرآبادی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، آندره لوییز، ایمان مبعلی(67 مجتبی جباری)، فرزاد آشوبی، کیانوش رحمتی، فرهاد مجیدی،  میلاد میداودی و آرش برهانی( 68 امیدرضا روانخواه) به میدان رفتند.

در نیمه اول این بازی پرسپولیس در دقیقه 7 روی ضربه محمد نوری به گل رسید اما مسعود مرادی در تایید پرچم مرتضی کریمی این گل را آفساید اعلام کرد تا در پایان 45 دقیقه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکند. در نیمه اول شانس های گل استقلال بیشتر از پرسپولیس بود اما آرش برهانی دوباره موقعیت های خوب آبی پوشان را از دست داد.

در نیمه دوم پرسپولیس عملکرد بهتری داشت و با اینکه بیشتر از رقیب آبی پوش صاحب توپ بود اما موقعیت های خطرناکی نداشت و استقلال هم دل به ضد حملات خوش کرده بود. تغییرات پرویز مظلومی و علی دایی هم تاثیری در روند بازی نداشت اما در اولین دقیقه وقت اضافه فرهاد مجیدی با فرار خود در موقعیتی تک به تک دروازه پرسپولیس را باز کرد.

این بیست و یکمین پیروزی استقلال در شصت و نه دیدار برگزار شده شهرآورد تهران بود.

 


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 1:4 عصر سه شنبه 89/7/20

3آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

فرید زرینه درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه حسین بادامکی در دیدار مقابل ملوان 10 دقیقه بازی کرد و این بازیکن می‌تواند 90 دقیقه برای پرسپولیس بازی کند و مشکلی ندارد.

وی افزود: محمد منصوری و تیاگو نیز به دربی 69 می‌رسند. تیاگو از فردا تمرینات گروهی خودش را شروع می‌کند؛ چون امروز وضعیت خوبی داشت. سعی خواهیم کرد دو روز آینده معاینات روی پای منصوری را نیز انجام دهیم تا اگر مشکل خاصی نداشت در دربی به میدان برود.

زرینه در خصوص ابراهیم شکوری که در بازی مقابل ملوان مصدوم شد، گفت: شکوری از امروز فیزیوتراپی‌ خود را شروع کرده و هر روز او را مورد معاینه قرار خواهیم داد. هر روز احساس کردیم که درد ندارد به وی اجازه می‌دهیم در تمرینات گروهی شرکت کند.
وی در پایان درباره کریم باقری گفت: این بازیکن هیچ گونه مصدومیتی ندارد و امروز نیز تمرین کرد.
دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت 15 جمعه برگزار می‌شود.


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 12:1 عصر سه شنبه 89/7/20

3کسر 5 درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس !

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم را به کسر پنج درصد از مبلغ قراردادشان محکوم کرد.

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر دیروز (دوشنبه) برای رسیدگی به تخلف های منسوب به برخی بازیکنان تیم‌های فوتبال و فوتسال و همچنین بررسی باخت تیم فوتبال این باشگاه برابر ملوان بندر انزلی تشکیل جلسه داد.

 منصور بیک محمدلو، دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، درباره جزییات این جلسه گفت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از نتیجه دیدار ملوان،‌ با اعلام سهل انگاری تیم به عنوان عامل اصلی شکست در این دیدار، موضوع را به کمیته انضباطی ارجاع داد.

وی افزود: بر این اساس کمیته انضباطی باشگاه پس از بررسی‌های همه جانبه، موضوع سهل انگاری تیم در جریان دیدار مذکور را تایید و کلیه بازیکنان و کادر فنی را به استناد بند 9 از ماده 8 آیین نامه انضباطی باشگاه، متخلف تشخیص داده و به استناد بند «و» ماده 9 آیین نامه مذکور، بازیکنان و کادر فنی را به کسر پنج درصد از مبلغ قرارداد محکوم کرد.

با این وجود کمیته انضباطی مجازات مذکور را به مدت دو ماه معلق اعلام کرد.

بیک محمدلو، درباره دیگر مصوبات این جلسه، گفت: درباره تخلف‌های منتسب به محمد پروین و دو تن از بازیکنان فوتسال پرسپولیس نیز تصمیم گیری شد که پس از ابلاغ رای کمیته انضباطی به آنها، احکام مذکور منتشر خواهد شد.


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 2:14 عصر دوشنبه 89/7/19

3دایی:مقابل استقلال محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه این تیم برابر ملوان نمایش خوبی نداشته است گفت: در دیدار مقابل استقلال محکوم به پیروزی هستیم.

علی دایی پس از شکست 3 بر 2 مقابل ملوان اظهار داشت: به ملوان تبریک می‌گویم و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم اما مستحق شکست هم نبودیم.
وی با انتقاد از عملکرد خداداد افشاریان داور بازی گفت: در این دیدار یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشد و پژمان نوری و رمضانی 2 بازیکن ملوان باید با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج می‌شدند که داور این کار را نکرد.

دایی با انتقاد از عملکرد خط دفاع تیمش عنوان کرد: مدافعان تیم ما در این بازی پراشتباه ظاهر شدند و به راحتی مقابل مهاجمان ملوان مغلوب شدند.
وی ادامه داد: در فوتبال وقتی نتوانی گل بزنی، گل می‌خوری و در روزی که باید 3 امتیاز بازی را می‌گرفتیم نتیجه را واگذار کردیم.

وی درباره حضور غلامرضا رضایی تا پایان بازی اظهار داشت: مجبور بودیم در این دیدار به گل برسیم و باید از حضور رضایی در خط حمله استفاده می‌کردیم.
دایی درباره عدم حضور نورمحمدی حتی روی نیمکت ذخیره‌ها گفت: نورمحمدی بازیکن خوب و تاثیرگذاری است اما به‌دلیل عدم امادگی در تمرینات، کادر فنی تصمیم گرفت از حضور این بازیکن در این دیدار استفاده نکند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه درباره بازیکنان ملی‌پوش دنبال بهانه‌جویی نیست گفت: فشار بیش از اندازه بر روی بازیکنان ملی‌پوش ما در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و باعث عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس مقابل ملوان شد.
دایی درباره گرفتن وقت اضافه در حدود 9 دقیقه در این دیدار اظهار داشت: بازیکنان ملوان در تمامی لحظات بازی اقدام به وقت کشی می‌کردند و گرفتن این زمان کاملاً درست بود.

وی درباره دیدار آینده مقابل استقلال عنوان کرد: در بازی مقابل استقلال چیزی برای از دست دادن نداریم و باید پیروز این میدان شویم. در دربی محکوم به برد هستیم و باید با تفکر در این دیدار به میدان برویم.


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 2:11 عصر دوشنبه 89/7/19

3رضایی: زدن گل زود هنگام به ملوان زمینه شکست از این تیم را فراهم

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس و زننده گل اول دیدار مقابل ملوان بندرانزلی معتقد است گل زودهنگام این تیم به ملوان زمینه شکست سرخ پوشان پایتخت را فراهم کرد.

 ""غلامرضا رضایی"" پس از شکست تیم پرسپولیس تهران از ملوان بندرانزلی گفت: پس از به ثمر رساندن گل در دقیقه سوم بازی تیم حریف را دست کم گرفتیم که این عامل به شکست پرسپولیس انجامید. 
 مهاجم تیم پرسپولیس افزود: طی چهار هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم در این دیدار هم موقعیت های مناسبی برای گلزنی به دست آوردیم که متاسفانه آنها را به راحتی هدر دادیم که این به طور حتم در پایان فصل مشکل ساز خواهد شد. 
 "رضایی" اظهار امیدواری کرد: با تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس ناکامی های این تیم به پایان برسد و این تیم در صدد جبران نتایج از دست داده برآید.
 تیم فوتبال پرسپولیس تهران دیشب  درهفته دهم لیگ باشگاه های برتر ایران با نتیجه سه بر دو از تیم ملوان بندرانزلی شکست خورد.


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 7:54 صبح چهارشنبه 89/7/14

310 بازی بزرگ دوستانه تاریخ تیم ملی ایران

در آستانه بازی با برزیل

10 بازی بزرگ دوستانه تاریخ تیم ملی ایران

 تیم ملی ایران پنج شنبه شب در شهر ابوظبی در یک دیدار دوستانه تاریخی به مصاف برزیل می رود. به یقین این بزرگترین بازی تاریخ تیم ملی در سالیان اخیر است که در سالهای گذشته کمتر با حریفان سرشناس و نامدار روبرو شده است.

 اگرچه این یکی از بزرگترین بازی های دوستانه تاریخ تیم ملی ایران است، اما ایران در طول تاریخ خود بازیهای دوستانه مهم  دیگری نیز با تیمهای سرشناس و قدرتمند دنیا نیز برگزار کرده است. سایت گل در آستانه بازی دوستانه تیم ملی مقابل برزیل 10 بازی مهم و دوستانه تیم ملی را بررسی کرده است:

 1.ایران صفر – المان 2(1383)

 تیم ملی المان با تمام ستارگانش برای انجام بازی دوستانه به تهران امد. این بازی در روز 18 مهر و در حضور بیش از 100 هزار تماشاگر در ازادی انجام شد و المان 2- صفر به پیروزی رسید. دیدن چهره ها هایی مثل بالاک، لام، لمن، کلوزه، شواین اشتایگر، دایسلر، اشنایدر، پودولسکی و ... در ورزشگاه آزادی برای تماشاگران عجیب نبود. از این بازی خاطره انگیز  صحنه دریبل بالاک توسط کریمی در ذهن فوتبال دوستان باقی مانده است.

 2. ایران 1- آرژانتین 1 (1356)

 باشگاه رئال مادرید برای جشن 75 سالگی اش از تیم ملی ایران برای حضور در یک تورنمنت چهارجانبه دعوت کرد. ایران و آرژانتین روز 2 فروردین در استادیوم سانتیاگو برنابئو  و در حضور 50 هزار تماشاگر روبروی هم قرار گرفتند. ارژانتینی ها در دقیقه 14 توسط دانیل برتونی به گل رسیدند و از این لحظه به بعد ترس ایران فرو ریخت و در نهایت توسط محمد صادقی به گل تساوی دست یافت اگرچه ایران در ضربات پنالتی باخت، اما این بازی یکی از به یاد ماندنی ترین بازیهای تاریخ فوتبال ایران است. در ترکیب تیم سزار منوتی بازیکنان سرشناسی چون برتونی و اسوالدو اردیلس بازی می کردند که یک سال بعد قهرمان جهان شدند.

3. ایران 1- فرانسه 2 (1357)

 تیم ملی ایران برای آمادگی جهت حضور در جام جهانی اردوی تدارکاتی خود را در فرانسه برپا کرد. در این اردو یک بازی دوستانه با تیم فرانسه انجام داد که این تیم نیز اماده حضور در جام جهانی می شد. بازی در شهر تولوز برگزار شد و در ترکیب فرانسه بازیکنان بزرگی چون هنری میشل، برنارد لاکومبه و دومنیک باتنی حضور داشتند. میشل هیدالگو نیز هدایت این تیم را بر عهده داشت. این بازی را فرانسه 2-1 برد و حسن روشن تک گل ایران را به ثمر رساند.

 4. ایران صفر – شوروی 1(1357)

 تیم ملی ایران پس از تجربه اولین جام جهانی، از تیم قدرتمند شوروی که در المپیک 1976 صاحب مدال برنز شده  بود، برای یک بازی دوستانه به تهران دعوت کرد. بازی در روز 15 شهریور 57 در آزادی برگزار شد و داور این بازی دوستانه نیز از المان بود. در ترکیب تیم نیکیتا سیمونیان بازیکنان سرشناسی چون اولگ بلوخین، والری گازایف و لئونید بوریاک حضور داشتند. در این بازی که اخرین بازی  تیم ملی ایران قبل از انقلاب بود، شوروی 1- صفر به پیروزی رسید.

 5. ایران صفر – دانمارک صفر (1387)

 این بازی هم یکی از بازیهای خاطره انگیز تیم ملی است که اکثر علاقه مندان ان را به یاد دارند. ایران روز 18 مهر 87 در کپنهاگ به مصاف دانمارک رفت و با وجود حملات فراوان دانمارک، هادی طباطبایی دروازه ایران را بسته نگه داشت تا از سوی رسانه ها به لقب شیر کپنهاگ مفتخر شود! همه بازیکنان سرشناس دانمارک مثل پیتر اشمایکل، ابه ساند، توماس هلوگ، استیگ توفتینگ و سورن کولدینگ در این بازی حاضر بودند.

 6. ایران صفر- کرواسی 2 (1377)

 میرسلاو بلاژویج و برانکو برای اولین بار در این بازی دوستانه با فوتبال ایران اشنا شدند. تیم ملی ایران پس از 20 سال برای اولین بار در خاک اروپا به مصاف یک تیم اروپایی رفت. این بازی باعث شد تا ترس ایران از رویارویی با یوگسلاوی در جام جهانی بریزد و یک بازی درخشان مقابل این تیم به نمایش بگذارد. یاران داور شوکر در این بازی دوستانه با دو گل پیروز شدند و کرواسی یک ماه بعد در جام جهانی مقام سوم را کسب کرد.

 7. ایران صفر- یوگسلاوی صفر (1357)

تیم ملی که اماده اولین حضورش در جام جهانی می شد،  از یوگسلاوی که تیم چهارم اروپا بود و در ان زمان یکی از قدرتهای برتر این قاره محسوب می شد، برای یک بازی دوستانه در روز 16 فروردین ماه دعوت کرد. در این بازی بازیکنانی چون ایوان کاتالینچ، جمال حاجی، سافت سوسیچ، انته رایکوویچ در ترکیب تیم یوگسلاوی بودند و تساوی مقابل این تیم نتیجه خوبی برای ایران بود.

8. ایران صفر- چکسلواکی 1 (1353)

 در اذرماه 1353، تیم ملی چکسلواکی برای انجام یک بازی دوستانه به تهران امد و در ورزشگاه تازه تاسیس ازادی مقابل ایران قرار گرفت که حدود 3 ماه پیش قهرمان بازیهای اسیایی شده بود. چکسلواکی در دهه هفتاد تیم قدرتمندی در فوتبال اروپا بود و دو سال بعد از این بازی دوستانه، در جام ملتهای اروپا قهرمان شد. در روزی که به دلیل سرمای هوا تماشاگر کمی به ازادی امده بود، ایران این بازی را به چکسلواکی باخت.

 9. ایران 4- اسلواکی 3 (1380)

 این یک بازی تاریخی برای فوتبال ایران بود، چرا که تیم ملی  برای اولین بار بود که در خاک یک کشور اروپایی موفق به پیروزی می شد. اسلواکی که این روزها تیم قدرتمندی در فوتبال اروپاست و  در جام جهانی  2010 حاضر بود ، در ان روزها تیم متوسطی در اروپا بود. ستاره این بازی نیز علی کریمی بود که با هت تریک خود یک پیروزی تاریخی را برای ایران رقم زد.

 10. ایران 1- مجارستان 2 (1354)

 در روزهای گرم مرداد ماه 1354، تیم ملی مجارستان که دارنده عنوان چهارمی اروپا بود، برای انجام بازی دوستانه به تهران دعوت شد. مجارها که چند دهه قبل قدرت اول فوتبال اروپا بودند، در دهه هفتاد نیز تیم قدرتمندی بودند و دو سال قبل از این بازی در جام ملتهای اروپا چهارم شده بودند. این بازی دوستانه 2-1 به نفع تیم چهارم اروپا خاتمه یافت و غلامحسین مظلومی تک گل ایران را زد.


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 7:36 صبح چهارشنبه 89/7/14

3مسابقه ایران و برزیل زنده پخش میشود

پورمحمدی:مسابقه ایران و برزیل زنده پخش می‌شود

مدیر شبکه سه از پخش زنده مسابقه ایران و برزیل که پنجشنبه 15 مهرماه انجام می‌شود خبر داد.

علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه، درباره پخش مسابقه دوستانه ایران و برزیل گفت: این مسابقه روز پنجشنبه 15 مهرماه از شبکه سه به صورت زنده پخش می‌شود.

 وی در ادامه افزود: البته ما در حال حاضر مشغول مذاکره با صاحبان حق پخش مسابقه دوستانه ایران و برزیل هستیم. آقای تقدس‌نژاد، معاون اداری ومالی سازمان صدا و سیما، بخش مالی و اداری این مسابقه را برای رسیدن به نتیجه مشخص به ما سپرده است و ما هم در این‌باره تلاش خود را انجام می‌دهیم.
شایان ذکر است ؛ دیدار تیم‌های ایران و برزیل ساعت 20:30 پنجشنبه به وقت تهران در ابوظبی برگزار می‌شود. 

 


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
10
:: بازدید دیروز ::
2
:: کل بازدیدها ::
254483

:: درباره من ::

قرمز آ تشین

عصمت اله احمدی
تقدیم به همه پرسپولیسیهای عزیز

:: لینک به وبلاگ ::

قرمز آ تشین

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

علی دایی - بخشش دایی- فوتبال- پرسپولیس[106] . پرسپولیس[3] . علی دایی[3] . تیم ملی[3] . پیروزی[2] . حبیب کاشانی[2] . الوحده[2] . شیاطین سرخ[2] . رفتن دایی[2] . سپاهان[2] . سرمربی تیم ملی . سعید مظفری زاده . سفر . سی‌و‌هفتم . شاگردان فرگوسن . شهرداری تبریز . رفتن یا ماندن علی دایی . زرد و قرمز . سازمان لیگ . پرسپولیس و استقلال . پنالتی . علی دایی - بخشش دایی- فوتبال- پرسپولیس- کادر فنی- تیم ملی -قطبی- . علی کفاشیان . فدراسیون . فشنگچی . فوتبال . فولاد خوزستان . فینال جام حذفی . قطبی . قلعه نویی و دایی . قهرمان لیگ . قهرمانی . کی روش . گلزنی کاشانی در ابوظبی . مربی . مربی تیم ملی . مس کرمان . منچستر . منچستریونایتد . نفت . همکاری با کی‌روش . وداعی تلخ . کنفدراسیون فوتبال آسیا . امارات . بازی های آسیایی گوانگجو - تیم امید - غلام حسین پیروانی-علی دایی . بازی های تدارکاتی تیم ملی . باقری . بلکبرن . بنیادکار . بنیادکار ازبکستان . پرافتخارترین . * . 90 . آتش کشیدن نفت تهران . آل‌نهیان . آینده تیم ملی . ا ستیل اذین . ابوظبی . استیلی . اصفهان . افشین . الاتحاد عربستان . خبرنگاران . خدمت . خرید . خودخواهی علی دایی . خوردبین . دخالت علی دایی در تیم ملی . دوئل . ذوب آهن . ذوب آهن اصفهان . راه آهن . پیروزی پرسپولیس . پیکان قزوین . تراکتور سازی تبریز . تیم پرسپولیس . تیم ملی-افشین قطبی-جام ملتهای آسیا-عکس بازی ایران-عراق-بازی با ک . جام جهانی . جام جهانی 2014 برزیل . جدول لیگ -نتایج مسابقات به صورت زنده .

:: آرشیو ::

ایام فاطمیه
بهار 1387
اردیبهشت 90
فروردین 90
دی 89
آذر 89
آبان 89
مهر 89
شهریور 89
تیر 89
خرداد 89
اردیبهشت 89
فروردین 89
آذر 88
آبان 88
مهر 88
خرداد 88
اردیبهشت 88
تیر 87

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

آسمان آبی
بزرگترین دایرکتوری ایرانیان
آذر اختیاری
علی بنی احمد
گوگل فارسی
همه چیز در مورد موبایل
یاهو
پوریا کاکای کوچک
آپلود مجانی فایل و عکس
پرسپولیس
فوتبای سه
خبرهای پرسپولیس
برنامه نود
..:: پایگاه خبری لک نیوز ::..
طنز ایران

:: لوگوی دوستان من::





::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::