اردیبهشت 88 - قرمز آ تشین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرمز آ تشین


ساعت 9:7 صبح پنج شنبه 88/2/17

3پرسپولیس و الشارجه

دیدار این هفته پرسپولیس و الشارجه با کناره گیری تیم امارتی لغو شد. این تیم به دلیل شرایط نامساعدش در لیگ امارات از ادامه مسابقات لیگ قهرمانان انصراف داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نتایج 4 دیدار قبلی الشارجه را از گروه B پاک کرد و بازی های این گروه با 3 تیم دنبال می شود.

به این ترتیب در این گروه الشباب عربستان با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده اول است. پرسپولیس با 4 امتیاز در رده دوم و الغرافه قطر با 3 امتیاز در جای سوم قرار دارد.

این هفته در دیدار دیگر این گروه الشباب میزبان الغرافه قطر است. پیروزی الشباب در این بازی صعود پرسپولیس را قطعی می کند. اما اگر الغرافه امتیاز بگیرد، تنها نماینده باقی مانده ایران در رقابت ها باید در هفته پایانی الشباب را ببرد.

پرسپولیس و الشباب 30 اردیبهشت (20 مه) در ریاض دیدار خواهند کرد.

صبای قم -0 الهلال عربستان1

الهلال عربستان با پیروزی در ورزشگاه یادگار امام قم به مرحله حذفی راه یافت.

صعود صبا پس از دو باخت پیاپی مقابل پاختاکور ازبکستان بسیار دشوار بود؛ تیم فیروز کریمی باید این هفته الهلال و در هفته آخر الاهلی امارات را می برد و منتظر شکست الهلال در آخرین بازی می شد.

اما باخت این هفته به اما و اگرهای صبا پایان داد و سومین نماینده ایران هم یک هفته به پایان مرحله گروهی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

تک گل الهلال را در این دیدار طارق عتیب در دقیقه 42 روی یک ضربه ایستگاهی زد.

در این گروه، الهلال با 11 امتیاز و پاختاکور ازبکستان با 10 امتیاز صعود کردند.

صبای قم با 2 امتیاز سوم و الاهلی امارات با یک امتیاز چهارم است.

صبا و الاهلی 30 اردیبهشت (20 مه) در امارات دیداری تشریفاتی خواهند داشت.


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 12:55 عصر پنج شنبه 88/2/3

3زندگی نامه افشین قطبی

افشین قطبی در پنجم بهمن ماه سال 1343 در شهر شیراز به دنیا آمد، در سال 1356 به همراه پدر و زن پدرش در حالیکه 13 سال داشت به آمریکا رفت و در یک شهر کوچک در حوالی لس آنجلس ساکن شد.
فوتبال خودش را از سه سالگی در شیراز آغاز کرد و در آمریکا هم پس از یادگیری زبان انگلیسی به بازی فوتبال می‌پرداخت، وی در مدرسه "جونیور هایس هود" که در آن درس میخواند به عضویت تیم فوتبال آن مدرسه درآمد و توسط شخصی که پدرش ایرانی و مادرش مصری بود و صاحب یک مدرسه فوتبال هم بود، به عضویت مدرسه فوتبال درآمد و پس از مدتی به جای بازی در این تیم، مربی این تیم شد و توانست تیم تحت هدایتش را به مقام اول در کالیفرنیا برساند.
وی هنگامی که به آمریکا رفت به همراه درس خواندن و آموزش فوتبال به کار روزنامه فروشی و باغبانی پرداخت تا بتواند خرج خود را در بیاورد
وی در 17 سالگی به دانشگاه معروف "یو سی ال" رفت و در این دانشگاه مهم نیز به عضویت تیم فوتبال این دانشگاه درآمد و تنها ایرانی تیم فوتبال این دانشگاه بود. وی تحت نظر مربی آلمانی این دانشگاه "زیک ایشلید" الفبای حرفه‌ای فوتبال را فرا گرفت.
وی همزمان با دوران دانشجویی در یک مدرسه ورزش استخدام شد و مربی تیم فوتبال شاگردان 7 تا 14 ساله را بر عهده داشت.
وی در سال 1986 موفق شد در رشته مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه معتبر "یو سی ال" فارغ التحصیل شود. وی برای مدت سه سال سرمربی تیم زنان این دانشگاه را نیز بر عهده داشت.
وی در سن 24 سالگی یعنی در سال 1988 تصمیم میگیرد که مدرسه فوتبالی را برای خودش تأسیس کند، در این دو سالی که از فارغ‌التحصیلی‌اش در دانشگاه می‌گذشت موفق شده بود مدرک مربیگری A را از فدراسیون فوتبال آمریکا دریافت کند.
کم‌کم کار افشین قطبی رونق گرفت به طوری که در روز حداقل 120 شاگرد از سن 6 تا 19 ساله داشت و مجبور شد چند مربی فوتبال را برای مدرسه فوتبالش به خدمت بگیرد و به جز مربیگری در مدیریت مدرسه فوتبالش هم موفق ظاهر شد بطوری که در سال حدود 1000 نفر شاگرد داشت و محبوبیتش در لس آنجلس بیشتر میشد و همین امر باعث شد که قطبی مربیان بزرگی را برای مدرسه فوتبالش بیاورد از جمله " کودیانز " از باشگاه آژاکس آمستردام هلند و همچنین "بورا میلوتینوویچ" مربی معروف و شناخته شده یوگسلاوی که سابقه پنج حضور در جام جهانی (با تیم‌های مکزیک در سال 1986، کاستاریکا در سال 1990، آمریکا سال 1994، نیجریه سال 1998 و چین سال 2002) را داشت.
مهمترین شاگرد مدرسه افشین قطبی "جان اوبراین" بود که از 14 سالگی تا 16 سالگی در مدرسه قطبی به یادگیری فوتبال میپرداخت و در سن 16 سالگی به آژاکس رفت و در دو جام جهانی هم برای تیم ملی آمریکا بازی کرد.
افشین قطبی مدرسه فوتبالش را در سال 2002 تعطیل کرد، چرا که دیگر در آمریکا نبود و نمیتوانست باشگاهش را اداره کند.
افشین قطبی در سال 1997 به عنوان مربی تیم ملی آمریکا در آمد وی با دعوت سرمربی تیم ملی آمریکا "استیو سمپسون" که مربی وی در دانشگاه بود به این تیم پیوست و در جام جهانی 1998 پس از شکست آمریکا از ایران ، به همراه سرمربی تیم آمریکا از این تیم استعفاء داد.
رفت و آمدهای افشین قطبی به اروپا به خصوص هلند، باعث آشنایی او با مربیان طراز اول هلندی شد بطوریکه در سال 2001 هنگامی که گاس هیدینک سرمربی تیم ملی کره جنوبی شد این مربی معروف از قطبی دعوت نمود تا آنالیزور وی در تیم ملی کره شود که قطبی نیز از این پیشنهاد استقبال کرد. قطبی به همره گاس هیدینک موفق شدند بهترین نتیجه یک تیم ملی آسیایی را در تاریخ فوتبال جام جهانی به ثبت برسانند چرا که موفق شدند تیم کره جنوبی را در جام جهانی 2002 به مقام چهارمی جهان برسانند.
وی پس از جام جهانی 2002 تا سال 2004 به عنوان دستیار مربی تیم سامسونگ بلووینگز انتخاب شد.
وی در سال بعد مجدد دستیار "استیو سمپسون" در تیم فوتبال گالکسی لس آنجلس شد.

در سال 2006-2005 قطبی به عنوان دستیار "دیک ادوکات" و همچنین "پیم وربیک " در تیم ملی کره جنوبی انتخاب شد و در سال 2007 موفق شدند پس از شکست تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا به مقام سومی برسند.

قطبی از سال 1356 که از ایران خارج شد تا سال 1386 (30 سال) به ایران نیامد.
قطبی در سه جام جهانی حضور داشته و از این لحاظ هیچ مربی ایرانی نتوانسته به چنین جایگاهی دست یابد.

وی در سال 2007 به ایران آمد و سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس تهران را بر عهده گرفت، و در این مدت تیم پرسپولیس توانست صدرنشین مسابقات شود.
از افشین قطبی به عنوان سرمربی احتمالی تیم ملی ایران یاد میکردند اما در حالیکه فدراسیون در روزهای گذشته با افشین قطبی مذاکرات خوبی را داشت، در کمال تعجب نام علی دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران اعلام کردند تا افشین قطبی که با دانش‌ترین مربی ایرانی در عرصه مربیگری میباشد، از نشستن بر روی نیمکت تیم ملی ایران محروم شود.


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 12:24 عصر پنج شنبه 88/2/3

3بازگشت افشین قطبی به ایران

افشین قطبی

بازگشت مربی سرشناس فوتبال کشور افشین قطبی را به همه طرفداران فوتبال تبریک میگویم امیدوارم در سه بازی سرنوشت ساز نتایج مورد قبولی بگیرد.

¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 9:56 صبح پنج شنبه 88/2/3

3افشین قطبی

در شرایت کنونی تیم ملی با گند کاری های مربی سابق (علی دایی )،گرفتن سکان تیم ملی دل شیر می خواهد،و در چنین شرایطی امپراطور افشین قطبی سکان دار تیم ملی معرفی می شود ‍، چقدر خوب بود این انتخاب از روز اول انجام می شد ولی حالا هم باید با تمام توان از رسانه ملی مطبوعات و مسئولین ورزش کشور و همایت مردم ایران به امید حق ،تیم ملی کشورمان با سرافرازی از بازیهای باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذراند.


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 2:20 عصر سه شنبه 88/2/1

3تیم ملی

کنارگذاشتن علی دایی کاری بود که بایستی ازاول خودبزرگ بینی های علی دایی انجام می شدکسی که به راحتی روی اعصاب کل مردم ایران در داخل و خارج کشور و حتی خیلی از مردم قاره بزرگ آسیااز دوستداران تیم ملی ایران میباشند،حالگیری درسته شد .

آری علی دایی افتخاراتی داشت کسی منکر آن نیست ولی با خودخواهی بدجا تیم کشور عزیزمان را به لبه پرتگاه سقوط برد حالا با کنار گذاشتن وی هیچ مرحمی برزخم عمیقی که گذاشته نمی باشد .

 


¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
6
:: بازدید دیروز ::
5
:: کل بازدیدها ::
254009

:: درباره من ::

قرمز آ تشین

عصمت اله احمدی
تقدیم به همه پرسپولیسیهای عزیز

:: لینک به وبلاگ ::

قرمز آ تشین

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

علی دایی - بخشش دایی- فوتبال- پرسپولیس[106] . پرسپولیس[3] . علی دایی[3] . تیم ملی[3] . پیروزی[2] . حبیب کاشانی[2] . الوحده[2] . شیاطین سرخ[2] . رفتن دایی[2] . سپاهان[2] . سرمربی تیم ملی . سعید مظفری زاده . سفر . سی‌و‌هفتم . شاگردان فرگوسن . شهرداری تبریز . رفتن یا ماندن علی دایی . زرد و قرمز . سازمان لیگ . پرسپولیس و استقلال . پنالتی . علی دایی - بخشش دایی- فوتبال- پرسپولیس- کادر فنی- تیم ملی -قطبی- . علی کفاشیان . فدراسیون . فشنگچی . فوتبال . فولاد خوزستان . فینال جام حذفی . قطبی . قلعه نویی و دایی . قهرمان لیگ . قهرمانی . کی روش . گلزنی کاشانی در ابوظبی . مربی . مربی تیم ملی . مس کرمان . منچستر . منچستریونایتد . نفت . همکاری با کی‌روش . وداعی تلخ . کنفدراسیون فوتبال آسیا . امارات . بازی های آسیایی گوانگجو - تیم امید - غلام حسین پیروانی-علی دایی . بازی های تدارکاتی تیم ملی . باقری . بلکبرن . بنیادکار . بنیادکار ازبکستان . پرافتخارترین . * . 90 . آتش کشیدن نفت تهران . آل‌نهیان . آینده تیم ملی . ا ستیل اذین . ابوظبی . استیلی . اصفهان . افشین . الاتحاد عربستان . خبرنگاران . خدمت . خرید . خودخواهی علی دایی . خوردبین . دخالت علی دایی در تیم ملی . دوئل . ذوب آهن . ذوب آهن اصفهان . راه آهن . پیروزی پرسپولیس . پیکان قزوین . تراکتور سازی تبریز . تیم پرسپولیس . تیم ملی-افشین قطبی-جام ملتهای آسیا-عکس بازی ایران-عراق-بازی با ک . جام جهانی . جام جهانی 2014 برزیل . جدول لیگ -نتایج مسابقات به صورت زنده .

:: آرشیو ::

ایام فاطمیه
بهار 1387
اردیبهشت 90
فروردین 90
دی 89
آذر 89
آبان 89
مهر 89
شهریور 89
تیر 89
خرداد 89
اردیبهشت 89
فروردین 89
آذر 88
آبان 88
مهر 88
خرداد 88
اردیبهشت 88
تیر 87

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

آسمان آبی
بزرگترین دایرکتوری ایرانیان
آذر اختیاری
علی بنی احمد
گوگل فارسی
همه چیز در مورد موبایل
یاهو
پوریا کاکای کوچک
آپلود مجانی فایل و عکس
پرسپولیس
فوتبای سه
خبرهای پرسپولیس
برنامه نود
..:: پایگاه خبری لک نیوز ::..
طنز ایران

:: لوگوی دوستان من::





::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::