قطبی: خیلیها دعا می کنند تا تیم ملی ببازد - قرمز آ تشین
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرمز آ تشین


ساعت 10:49 عصر دوشنبه 88/9/9

3قطبی: خیلیها دعا می کنند تا تیم ملی ببازد
مربیان منتقد بروند و رکورد‌های‌شان را در لیگ ببینن
    

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید؛ برخی از انتقادهایی که از او می‌شود، شخصی و سیاسی است. وی معتقد است که باید از برخی انتقاد‌ها خجالت کشید.

 افشین قطبی درباره‌ی انتقادهایی که بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها از او کردند، اظهار کرد: در این مدت انتقادهای زیادی را شنیده‌ام. انتقادهایی که احساسی هستند. قصد بسیاری از این کسانی که انتقاد می‌کنند، مثبت است اما، من از انتقادهایی که شخصی هستند و بوی سیاسی می‌دهند، ناراحتم. باید بگویم خیلی‌ها دعا می‌کنند تا تیم ملی کشورشان ببازد. آنها به خاطر این چنین دعایی می‌کنند که جبهه‌ی سیاسی‌شان پیروز شود. اگر واقعا ما وطن دوست هستیم، باید به جای انتقادهای سیاسی به تیم ملی کشورمان کمک کنیم.
 وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید با انتقادهایی که می‌شود، همچنان بتوانید به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کنید یا منتظر شنیدن خبر برکناری‌تان هستید، گفت: در فوتبال ایران هیچ وقت نمی‌توانید چیزی را پیش‌بینی کنید. بارها گفته‌ام من برای مردم ایران می‌جنگم و برای این مردم است که آمده‌ام. تا زمانی که آنها دوست داشته باشند، من می‌مانم اما، باید بگویم شکست در یک بازی به معنای این نیست که یک نفر به طور کامل بد است. در زندگی بعضی مواقع همه چیز آن طور که می‌خواهی کنترل نمی‌شود اما، باید بگویم من هیچ وقت در زندگی‌ام کم کار نبوده‌ام. این روزها 18 تا 20 ساعت کار می‌کنم. فیلم بازی‌های تیم‌ها را می‌بینم، در استادیوم‌های مختلف حاضر می‌شوم و از مشاورانم کمک می‌گیرم. من همه‌ی این کارها را انجام می‌دهم تا تیم ملی ایران موفق شود.
 وی افزود: ما در 12 روز چهار بازی انجام دادیم. دو پیروزی داشتیم، یک تساوی و یک باخت. فکر نمی‌کنم یک باخت چندان غیر منطقی باشد. من یک سوال دارم ما پنج بازی رسمی تا به حال داشته‌ایم که از این پنج بازی در سه دیدار داوران از کشورهایی انتخاب شدند که حریفان ما از آن منطقه بودند. در بازی با اردن سه داور اماراتی قضاوت کردند. سه داوری که عرب زبان هستند و عرب دوست. چرا هیچ رسانه‌ای ننوشت که گل اردن با دست زده شد. برای من جای تعجب دارد که چرا هیچ رسانه‌ای به داوری این بازی نپرداخت. باید شرایط عوض شود. باید یا از نفوذمان در کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده کنیم یا اگر نفوذی نداریم، شرایط را تغییر دهیم. اختلاف در فوتبال امروز بسیار کم است و این نفوذها هستند که تاثیرگذار می‌شوند. داوری بازی با اردن در 20 دقیقه‌ی اول تماما به ضرر ایران بود. نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم اما، معتقدم باید کاری کنیم تا این شرایط عوض شود.
 سرمربی تیم ملی درباره‌ی انتقاد مربیان لیگ برتری از قطبی گفت: ما در کشورمان کارشناسان زیادی داریم اما، کسی نیست که کارهای اجرایی را انجام دهد. ما ایرانی‌ها خیلی خوب حرف می‌زنیم اما، کمتر گوش می‌دهیم. من می‌گویم مشکل فوتبال ما با یک نتیجه حل نمی‌شود. اگر فکر می‌کنیم با یک پیروزی برابر اردن تمام مشکلات فوتبال ایران حل می‌شود، اشتباه کرده‌ایم. من هیچ وقت نمی‌گویم که الان تیم ملی آماده است. ما در جریان ساختن تیم‌مان هستیم و شکست می‌تواند به ما کمک کند. در این چهار بازی متوجه شدیم که کدام بازیکن می‌تواند در چه شرایطی به ما کمک کند و کدام بازیکن پتانسیل بین‌المللی دارد و کدام ندارد.
 قطبی افزود: متاسفانه مربیانی که انتقاد می‌کنند، تا به حال در تمرینات ما حاضر نشده‌اند. آنها نمی‌دانند که من و همکارانم روزی 20 ساعت کار می‌کنیم. می‌خواهم بگویم آنها بروند و رکوردی که خودشان ثبت کرده‌اند را ببینند. کدامیک از تیم‌های لیگ برتری توانسته در تمامی بازی‌هایش پیروز باشد و کدامیک از تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا سال گذشته به توفیقی دست یافته است؟ مشکل ما این است که به اندازه‌ی کافی فوتبال را نمی‌شناسیم. باید از انتقادهایی که می‌کنیم خجالت بکشیم. بهتر است به خودمان نگاه کنیم تا در تیمی که مربی‌اش هستیم، موفق باشیم. من بازی‌های بد بسیاری را در لیگ برتر دیده‌ام اما، آیا تا به حال یک بار هم انتقاد کرده‌ام و گفته‌ام که بازی‌های بدی برگزار می‌شود؟ همیشه احترام گذاشته‌ام چرا که معتقدم باید به یک مربی فرصت داد.
 وی درباره‌ی بازی با اردن هم گفت: هر شکست تلخ است. اما، من خیلی ساده می‌توانم بگویم اگر هر تیم ملی در دنیا در 12 روز چهار بازی انجام دهد، شک نکنید که در یک بازی بد بازی می‌کند اما، من گفته‌ام که مسوولیت این شکست با من است. این من بودم که سیستم و بازیکنان را انتخاب کردم. چیزی که همیشه گفته‌ام این است؛ تیمی می‌خواهیم که تجربه‌ی زیادی داشته باشد. ممکن است این کسب تجربه هزینه‌ای داشته باشد.
 سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه هیچ یک از اعضای کمیته‌ی فنی، سرمربی تیم‌های لیگ برتری نیستند، آیا نظرات آنها می‌تواند به حل مشکلات فوتبال ایران کمک کند؟ گفت: افرادی که در این کمیته حضور دارند، کسانی هستند که در فوتبال زندگی می‌کنند، کریم از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران است که در چند لیگ دنیا بازی کرده است. به اعتقاد من مشکلات فوتبال ایران می‌تواند با این جلسات کمتر شود.

¤ نویسنده: عصمت اله احمدی

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
7
:: بازدید دیروز ::
5
:: کل بازدیدها ::
254010

:: درباره من ::

قرمز آ تشین

عصمت اله احمدی
تقدیم به همه پرسپولیسیهای عزیز

:: لینک به وبلاگ ::

قرمز آ تشین

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

علی دایی - بخشش دایی- فوتبال- پرسپولیس[106] . پرسپولیس[3] . علی دایی[3] . تیم ملی[3] . پیروزی[2] . حبیب کاشانی[2] . الوحده[2] . شیاطین سرخ[2] . رفتن دایی[2] . سپاهان[2] . سرمربی تیم ملی . سعید مظفری زاده . سفر . سی‌و‌هفتم . شاگردان فرگوسن . شهرداری تبریز . رفتن یا ماندن علی دایی . زرد و قرمز . سازمان لیگ . پرسپولیس و استقلال . پنالتی . علی دایی - بخشش دایی- فوتبال- پرسپولیس- کادر فنی- تیم ملی -قطبی- . علی کفاشیان . فدراسیون . فشنگچی . فوتبال . فولاد خوزستان . فینال جام حذفی . قطبی . قلعه نویی و دایی . قهرمان لیگ . قهرمانی . کی روش . گلزنی کاشانی در ابوظبی . مربی . مربی تیم ملی . مس کرمان . منچستر . منچستریونایتد . نفت . همکاری با کی‌روش . وداعی تلخ . کنفدراسیون فوتبال آسیا . امارات . بازی های آسیایی گوانگجو - تیم امید - غلام حسین پیروانی-علی دایی . بازی های تدارکاتی تیم ملی . باقری . بلکبرن . بنیادکار . بنیادکار ازبکستان . پرافتخارترین . * . 90 . آتش کشیدن نفت تهران . آل‌نهیان . آینده تیم ملی . ا ستیل اذین . ابوظبی . استیلی . اصفهان . افشین . الاتحاد عربستان . خبرنگاران . خدمت . خرید . خودخواهی علی دایی . خوردبین . دخالت علی دایی در تیم ملی . دوئل . ذوب آهن . ذوب آهن اصفهان . راه آهن . پیروزی پرسپولیس . پیکان قزوین . تراکتور سازی تبریز . تیم پرسپولیس . تیم ملی-افشین قطبی-جام ملتهای آسیا-عکس بازی ایران-عراق-بازی با ک . جام جهانی . جام جهانی 2014 برزیل . جدول لیگ -نتایج مسابقات به صورت زنده .

:: آرشیو ::

ایام فاطمیه
بهار 1387
اردیبهشت 90
فروردین 90
دی 89
آذر 89
آبان 89
مهر 89
شهریور 89
تیر 89
خرداد 89
اردیبهشت 89
فروردین 89
آذر 88
آبان 88
مهر 88
خرداد 88
اردیبهشت 88
تیر 87

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

آسمان آبی
بزرگترین دایرکتوری ایرانیان
آذر اختیاری
علی بنی احمد
گوگل فارسی
همه چیز در مورد موبایل
یاهو
پوریا کاکای کوچک
آپلود مجانی فایل و عکس
پرسپولیس
فوتبای سه
خبرهای پرسپولیس
برنامه نود
..:: پایگاه خبری لک نیوز ::..
طنز ایران

:: لوگوی دوستان من::





::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::